Novice

Chamonix treking 6. in 7. dan

Naš treking je šel počasi h koncu, zato se odpravimo še proti zelo lepim jezerom nad mestom Argentiere. Ponavadi vozi gondola do 1800m, zdaj pa so jo obnavljali, zato se odpravimo kar peš. Pot je bilazelo lepo speljana, višje je  tudi zelo razgledna. Uživali smo v lepoti rož in razgledov in tako pozabili na nabiranje višine. Pot se je kasneje pridružila balkonski poti in po njej smo prišli do prekrasnih jezer, kjer smo si vzeli kar nekaj časa za uživanje. Za zadnji dan smo pustili eno kratko turo, saj smo ves teden v lepem vremenu pridno nabirali višince in kilometre. Odpravili smo se v vas Le Tour in se z žičnico odpeljali do vrha, kjer gre naprej pot MTB-Mont Blanc Tour, potem pa peš v dolino. Zaradi lepega vremena, polno sonca in brez oblačka smo na trekingu izkoristili in prehodili kar veliko poti po dolini Chamonix. Ampak vseeno jih je še nekaj ostalo za naslednje leto.

VABLJENI Z NAMI

NID d Aigle, bivak na poti za Mont Blanc in Brevent  2525m s sedlom Bel Lachat

Vsak dan je postajalo bolj vroče, zato smo izbirali poti, ki so na večji višini. Z gondolo in zobato železnico smo se odpeljali na višino 2372m, od tam pa po snegu naprej po poti za Mont Blanc. Naš cilj je bil bivak oziroma sedlo, ker je  od tam naprej bolj zahtevna in zasnežena pot. Ko se vračamo naredimo plan še za naslednji hrib Prarion, tako, da smo naredili krožno turo. Naslednji dan gremo spet visoko na Brevent 2525m in po grebenski poti nad jezerom Le Vrevent do sedla Lachat, potem pa peš nazaj do Breventa in Planpraza. Ves čas so nas spremljali prelepi razgledi na nasprotno stran pogorja Mont Blanca.

Zjutraj se z gondolo odpeljemo na 3842m visok Aiguille du Midi, ki je že več kot 50 let svetovna atrakcija. Z njega se spustiš na ledenik in lahko pričneš pot na Mont Blanc, kjer nabereš kar nekaj višinske razlike in kilometrov, preden dosežeš vrh. No, naša pot je bila veliko lažja. Odpravili smo se nazaj do sredinske postaje in od tam nadaljevali po prelepi balkonski poti do ledenika Mer de Glace in ledene jame. Potem pa z zobatim gorskim vlakom nazaj v Chamonix.

Odpeljali smo se proti Chamonixu, kjer smo preživeli en teden v prelepi dolini in se podali na najlepše poti v dolini. Po nekaj dnevnem deževju nas že na prvi turi pričaka kristalno čisto modro nebo. Odpravili smo se po balkonski poti proti ledeniku Argentiere. Ker nam je ostalo še nekaj časa, smo se zapeljali na prelaz in se peš napotili skozi nasade rododendrumov do lepih kaskad de Bernard.

Z udeleženci PD Tolmin smo se odpeljali v Avstrijo do mesta Gmund in naprej do koče Frido-Kordon. Od tam se odpravimo po planinah do vrha Stubecka. Čeprav bi pričakoval v tem času polno rož, nas je po vršnih pobočjih še čakal sneg. Ja , letos je bila zima kar dolga. Ker smo bili prezgodaj nazaj, se odpravimo še proti  200m visokemu slapu Fallbach. Nasproti njega pa pot pelje po grabnu, kjer je več manjših slapov.

S prijateljico se za vikend odpraviva plezat v Avstrijo v Grazer Bergland. Ker prispeva šele popoldne prvi dan splezava nekaj lažjega v Rothelsteinu, naslednja dneva pa nekaj bolj konkretnega v Rote Wandu. Ja, pravi ženski plezalni vikend je bil.

Triglavska magistrala je v Sloveniji ena lepših in daljših turnosmučarskih tur. Tri dni nas je grelo in žgalo sonce, pot gre gor in dol in gor in dol..., preko vej, mimo dreves, mimo zasneženih jezer, po pršiču, po srencu in gnilcu...Prvi dan gremo od Ski hotela na Voglu do Komne, drugi dan po dolini sedmerih jezer do bivaka na Prehodavcih, 3. dan na Kanjavec, v Velsko dolino, malo spremenimo original in namesto na Kredarico zavijemo gor na Bohinjska vratca in odmučamo v Krmo. Naredimo čez 40km, preko 3000m višincev in še več spusta na smučeh. Dobra družba, dobra tura - NEPOZABNO

Če prepozno vstaneš, ti še vedno ostane Krnsko pogorje nad hišo. Da si turo malo popestrim se odpravim na Krn 2244m po prav luštni grapi direktno na vrh.